Seminare kalbama apie tai, kas yra personalo valdymo procesai ir kodėl jie yra svarbūs kiekvienam verslui?
Kol kas kiekvieno verslo rezultatus pasiekia žmonės. Atsižvelgiant į tai, kaip su jais susitariama, kokiu būdu bendraujama, kokia kultūra organizacijoje formuojama - priklauso, kokius rezultatus verslas gauna.
Tyrimai rodo, jog kuo daugiau darbuotojai konfliktuoja su klientais, kolegomis ar vadovais, tuo daugiau jie patiria perdegimą, sumažėjusią darbo kokybę. Problemos ir nepasiteisinę vienos ar kitos pusės lūkesčiai kyla tada, kai neaišku dėl kokio tikslo visi dirbame, kai yra nesusiderinti prioritetai tarpusavyje, kai neturime aiškių atsakymų į elementariausius klausimus, kurie kyla kasdien: “Dėl ko aš čia esu?”, “Kodėl man mažiau moka nei kolegai?”, “Kaip galiu išeiti atostogų?”, “Koks mano kitas žingsnis organizacijoje?”, “Su kuo galiu pasikalbėti, kai turiu klausimų?” ir panašiai.
Kai atsakymai, kaip elgiamės tipinėse ir netipinėse situacijose yra neaiškūs mums, personalo valdymo specialistams ir vadovams - dar daugiau klausimų kyla darbuotojams. Ir tada, vietoje savo tiesioginių funkcijų atlikimo jie piktinasi chaosu organizacijoje, vangiai komunikuojančiais vadovais ir žema savo motyvacija.
Aiškūs, sustyguoti ir profesionaliai įgyvendinami personalo valdymo procesai - kol kas yra patogiausias ir efektyviausias įrankis susitarimams tarp vadovybės ir darbuotojų užtikrinimui.